پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

رژیم لاغری غارنشین

مدیریت استراتژیک بدن

رژیم لاغری غارنشین

۱,۱۳۳ بازديد

رژیم لاغری غارنشین ، رژیم پالئو (Paleo Diet)، که با نام رژیم انسان غارنشین نیز از آن یاد می شود، یکی دیگر از بهترین رژیم های منتشر شده، توسط انجمن رژیم غذایی انگلستان (DBA) است، که قصد داریم امروز آن را به شما معرفی کنیم.
به گفته Caroline Blomquist دانشجوی دکترا از دانشگاه Umea واقع در سوئد، نتایج تحقیق انجام شده در این زمینه نشان داد رژیم Paleo می تواند ابزار موثری برای مبارزه با چاقی باشد.

فلسفه رژیم

اینکه چه بخوریم و چه نخوریم، و اینکه چه غذایی را کی بخوریم، و در هر وعده چه مقدار غذا بخوریم، به خط و مشی خاصی می رسد، که رژیم نامیده می شود.
تلاش انسان در این یکی دو دهه ی اخیر، همواره بر لاغری و تناسب اندام، و پرهیز از چاقی و درمان چاقی های مفرط، و رفع عیوب اکتسابی آناتومیکی بوده است.

در راه رسیدن به این هدف، رژیم های متعددی تا به امروز ابداع شده است، که هر یک از این رژیم های غذایی بر اساس اصولی که در تبلیغ این رژیم های لاغری تشریح می شوند، استوار هستند. و هر یک از این رژیم های لاغری نیز معایب و مزایایی داشتند. و هر یک از این رژیم های غذایی نیز طرفداران و متقدان خاص خود را داشته است. ادامه مطلب در سایت منبع...

منبع مدیریت استراتژیک بدن لاغری  رژیم لاغری  کاهش وزن   چاقی

برگرفته از نوشته رژیم لاغری غارنشین

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.