شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تنبلی ذهن

مدیریت استراتژیک بدن

تنبلی ذهن

۱,۱۵۰ بازديد

تنبلی ذهن  _  حتما برای شما هم پیش اومده که تصمیم بگیرید یه کاری رو از یه تایم مشخصی شروع کنید. مثلا:

 تا عید هر جوری شده لاغر میشم
 از هفته دیگه میرم باشگاه
 از فردا رژیم میگیرم
 از الان دیگه سیگار نمی کشم…

اما چرا هیچ وقت موفق نمیشیم! چی باعث میشه که با وجودی که می دونیم همه این تصمیم ها میتونه شرایط زندگی مون رو بهتر کنه، ولی باز هم پشت گوششون می اندازیم!! 


راههای غلبه بر تنبلی (30 روش موثر)

تنبلی مشکلی است که همیشه انسان با آن درگیر بوده است. تنبلی در واقع به زمانی گفته میشود که شما کارها را انجام نمی دهید. همه چیز خیلی طول می کشد، کارها روی هم تلنبار می شوند و زمانی به خودتان می آیید که فرصت ها را از دست داده اید، دچار استرس شده اید، ناامید میشوید و در نهایت احساس شکست دارید. در این مقاله به طور جامع راه های غلبه بر تنبلی را برای شما توضیح میدهیم.

تنبلی در ورزش

تنبلی چیست؟

تنبلی معمولا انتخابی برای عدم انجام وظایف و تلاش کردن است. عدم موفقیت در به اتمام رساندن کارهایی که باید انجام دهید نیز نشانه ای از تنبلی است.

تنبلی میتواند طیفی از کمبود انگیزه، عدم وجود نظم، اعتماد به نفس پایین، انرژی کم یا عدم وجودمسیر حرکت درست باشد. که معمولا با عقب انداختن کارها و نادیده گرفتن اهداف شروع میشود. اهمال در انجام یک کار برای یک یا دوبار مشکلی ایجاد نمیکند ولی در صورتی ک این اهمال کاری بیشتر شود تبدیل به یک عادت شده است و در واقع شما به یک فرد تنبل تبدیل شده اید. در واقع راه رسیدن به هدف و یک زندگی منظم تلاش و غلبه بر تنبلی است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.